-->

2014. április 15., kedd

Termékek, amik nem lopták be magukat a szívembe...


Lányok, mint tudjuk az élet nem fenékig tejfel, és nem minden arany, ami fénylik stb., így néha azért kifogunk pár rossz terméket is... Biztos vagyok benne, hogy a következő dolgok láttán többen legszívesebben baltával vakargatnák meg a hátam (:D), mert tudom, hogy van közte több olyan dolog is, amit sokan szerettek, de ennek ellenére, ha kíváncsiak vagytok, hogy én miket nem szerettem meg, akkor a "tovább" mögött megtaláljátok... :)))





Az első termék, ami a kezembe került egy hidratáló kézkrém az AVON-tól, ami kakaóvajat és E-vitamint tartalmaz. Na most lehet, hogy van benne kakaóvaj, meg vitamin is, de hogy nem hidratál semennyire sem, az biztos! Egyedül az illata miatt használom, kellemes vaníliás illat (többen mondták is, hogy inkább vanília illat, mint bármilyen kakaó...).


Többen ódákat zengtek erről a Catrice All Matt Plus alapozóról, ezért amikor elfogyott az aktuális kedvencem, ezt vásároltam meg, gondolván, ha ennyi embernek tetszett, nekem miért ne válna be? Hát tény, hogy mikor felviszem, nagyon szép bőrt varázsol, egységes lesz, nem lesz foltos, úgy ahogy matt is, de eltelik fél-1 óra és mintha eltűnt volna rólam. A bőröm kifényesedik, szinte alig látható a fedése és mióta ezt használom több bőrhibám lett, mint előtte. Látszik az üvegen, hogy használtam azért, biztos, hogy nem fogom eldobni, de nem vásárolom újra... 


Tudom, ez nem egy új termék, én körülbelül 1-1,5 éve vettem, mert szerettem volna kipróbálni egy translucent púdert, de nagyon nem ez volt a megfelelő választás! 1000 Ft körül volt akkor az ára, gondoltam ennyit megér az Essence fixáló és mattosító púdere. A túl olajos Garnier BB krém fölé egyébként egész jó volt, de nagyon kellett figyelni, hogy mennyit viszek fel belőle. Mutatom miért is:


Tényleg egy jól alkalmazkodó, átlátszó púderről  van szó. Viszont egyáltalán nem az a finom, puha por állaga van, hanem durva, szinte már-már szemcsés, ezért meglátszik az apró kis szőrszálakon és olyan arcot kölcsönöz nekünk, mintha púderes vödörbe lógattuk volna a fejünket...Nem csak én vettem észre, másoknak is feltűnt, és csúnyán szárította az arcom, ezért az utóbbi időben már csak a szemalatti korrektort fixáltam vele. Alig vártam, hogy végre elfogyjon, mert nem szívesen dobok ki semmit, de valószínű akkor sem venném újra, ha befagyna a pokol kapuja....  


A Dove Purely Pampering testápolójára nagyon kíváncsi voltam, mert a flakonba beleszagolva nagyon finom vaníliás illata volt, de sajnos csalódnom kellett. Shea vajat tartalmaz, ami tényleg jól hidratálja a bőröm, de minden egyes alkalommal, amikor használtam csípte a bőröm és viszketett is, az illata pedig használat közben már nem volt olyan kellemes, mint a flakonban, van valamilyen mellékillata, ami nekem nem tetszik...


Nem mondom azt, hogy utálom a Garnier rózsa kivonatos sminklemosó tejét, de nem is igazán kedvelem. A dolgát jól teszi, mert tényleg szépen leszedi a sminket (mondjuk a vízállót a saját készítésű sminklemosóm hamarabb leszedni), de nem szeretem ezt a túl krémes, szinte olajos érzést a bőrömön... tudom, velem van a baj, de annyira nyűgös vagyok, amikor valamiért mégis ezt a lemosót kell használnom. Tényleg nem szárít, és nem is irritál, mégsem lett jó barátom...


Mivel elfogyott a korrektorom, és megláttam az AVON új bőrnyugtató hatású korrektorát, megrendeltem, mert kíváncsi voltam mit tud. Hát nem sok mindent, legalábbis nálam nem vált be. Eleve a legvilágosabb árnyalatot rendeltem, ami még így is sötétebb a bőrömön, ezért nagyon kell rá figyelni, hogy jól eldolgozzuk természetes fénynél. Szinte mindig összegyűlt a ráncokban és nagyon sokat kellett rétegezni, hogy fedjen... 


Szintén AVON-os termék ez a sarokpuhító krém, ami AHA-savat tartalmaz. Kb. 300 Ft-ért rendeltem, de már nagyon bánom, hogy ennyit is kiadtam érte, mert nem, hogy nem puhít, hanem még jobban szárítja a lábam. Érdekes réteget képez, mintha szilikonnal kenném be magam...brrr


Annyi sok jó véleményt hallottam a Maybelline The Rocket Volum' spiráljáról külföldi és magyar bloggerektől, hogy nagyon szerettem volna kipróbálni. A vízálló változatát vettem meg, lehet, hogy ez volt a baj... Igazából nekem nem igazán csinál semmit a pilláimmal. Szépen szétválasztja őket, ez tény, de én szeretem ha dúsnak és nagyon feketének látszanak a szempilláim. Sajnos ez a termék ezt nem tudta nekem megadni. Pozitív viszont, hogy tényleg nagyon-nagyon tartós és remekül tűri a vizet! A képen barnásnak tűnik, de egyébként sima fekete a színe. 


Az előző BB krémes posztomban említettem, hogy nem igazán rajongok a Garnier BB krémjéért, de azért eleinte szívesen használtam, aztán a bőrömnek kezdett nagyon nem tetszeni: kipattogott és helyenként száraz foltjaim is lettek. Már nem használom, mert ez nekem túl nehéz, túl olajos. Az olajmentes változatát viszont egyszer szívesen kipróbálnám! :)


 A legutóbbi Make up plaza-s rendelésem alkalmával a kosaramban landolt ez az e.l.f. vízálló szemhéjtusfilc. Nagyon vártam már, és mikor először kipróbáltam tetszett is, tényleg könnyen kezelhető volt, viszont rá pár napra használhatatlanná vált: alig fogott, és a filces része is furcsán kibolyhosodott. Forgattam mindenfele, hátha az majd segít, de semmi nem változott. Ja, és semennyire sem vízálló. Megfordult a fejemben, hogy lehet, hogy én kaptam hibás terméket, de ez nem túl valószínű. 

 
A végére hagytam a legnagyobb csalódást: az Axe Anarchy női dezodorát. Szintén írtam róla már egy posztban, ez is benne volt a márciusi Pixibag-ben. Akkor nagyon örültem neki, kíváncsi voltam, vajon ez is olyan jó lesz-e, mint a márka férfiaknak szánt dezodorjai, de nem...nagyon nem. Tény, hogy a fújós dezodorok mindig gyengébbek, mint a stiftes vagy golyós változatok, de akkor is, én többet vártam ennél! Nagyon sokszor újra kell fújnom magam napközben, pedig nem volt ezzel soha gondom, szinte semennyire sem nyújt védelmet. Az egyetlen jó dolog benne a finom illata, de semmi más jót nem tudok rá mondani. Nem is szívesen használom el, inkább megvettem a jól bevált Garnier Mineral Ultra Dry-t.

Ezek a saját kialakult véleményeim, egyáltalán nem a márkákat szólom le. Nyilván nem vagyunk egyformák, lehet, hogy másnak velem ellentétben beváltak a felsorolt termékek, de nagyon érdekelne a ti véleményetek is, mert lehet, hogy én csinálok valamit rosszul velük. :)

Nincsenek megjegyzések: