-->

2014. március 31., hétfő

Márciusi kedvencek


Lassan itt van április, ezért elkészítettem az első kedvences bejegyzést. Ha érdekel, hogy miket szerettem nagyon márciusban használni, kattints a tovább-ra. :)  
 


Az első egyértelműen a Syoss Keratin hajápolócsalád samponja. Nagyon jól tisztít, kellemes az illata, és nem kell 2 naponta hajat mosnom mellette. Láthattatok már egy hosszabb bejegyzést is, amiben a balzsamról is hosszabban írok. 



Ha már hajápolás, nem hagyhatom ki az egyik legnagyobb kedvencemet, a Kallos Latte hajápoló krémjét. Tejproteint tartalmaz, amely segít, hogy hajunk puha, fényes, könnyen kezelhető legyen. Mindegyiket beváltja...egy rossz szavam nem lehet rá. Eleinte bénáztam kicsit, mert túl sokat vittem fel belőle, de ha figyelünk, hogy keveset használjunk, és a hajtövekre ne kerüljön, akkor nem lehet probléma. Az illata valami isteni finom! Olyan mintha egy habos, vaníliás krémet kennék a hajamra és az a legjobb, hogy napokig megmarad az illata. :D 800 ml kerül körülbelül 700-800 Ft-ba. Nagyon megéri, mert ezt már több mint 1 éve használom és csak pár napja fogyott ki. 


Azért is mutatom meg ezt a Palmolive tusfürdőt nektek, mert úgy gondolom, hogy a közeljövőben nem lesz más tusfürdő, amit ennyire szeretnék. Amikor először megszagoltam, rögtön az emlékeimben előkerült egy régi illat, de azóta sem tudom, hogy mi, azt viszont tudom, hogy IMÁDOM! Nem tudok betelni az illatával...ha lehetne ilyen parfümöt kapni, feltankolnék egy életre belőle. Kókusz- és aloe vera kivonatot tartalmaz, ami remekül hidratálja a bőröm, pedig ez nálam nagy szó, mert általában mindegyik tusfürdő csak kiszárította. Nem kérdés, ha elfogy újra és újra fogom vásárolni. :) 



A Garnier Pure Fruit Energy arctisztító bőrradírját körülbelül 1 éve vettem, és kicsit el is feledkeztem róla, mert mindig volt valami új, amit kipróbáltam, aztán pár hete megint a kezembe került, azóta pedig mindennap (amikor el nem felejtem :D) használom. Nekem most már nincs annyira problémás bőröm, viszont tényleg remekül tisztít és valamennyire mattit is. Annyira friss citrusos illata van, egyáltalán nem mű, ezért szeretem reggelente használni. 




Arcápolásnál maradva nem felejthetem ki az én téli- tavaszi megmentőmet, a Nivea Aqua Effect éjszakai krémjét, ami tényleg nagy segítség volt számomra. Amit hidegebb lett az idő, a bőröm megutált engem és úgy döntött, hogy kezelhetetlen lesz... Mikor alapozót raktam fel, nem lehetett szépen eldolgozni, sok helyen száraz volt a bőröm, ahol csúnyán mutatott mindenféle alapozó, BB krém, aztán úgy döntöttem, hogy muszáj tennem ellene, ezért kipróbáltam ezt a krémet. Nagyon jól bevált. Amióta ezt használom, ritka, hogy ilyen problémák jelentkeznének, de olyankor használok egy kis arcradírt, éjszakára a krémet és reggelre, mintha mi sem történt volna. Kicsit nehéz, "zsíros" krém, ezért szerintem az olajos bőrűeknek nem lenne jó választás. Bevallom, most, hogy kicsit kezd jobb idő lenni, már nekem is kicsit sok, ezért valószínű, hogy másikat keresek helyette, viszont biztos vagyok benne, hogy télen megint elő fog kerülni nálam. 




A hétvégén Ausztriában voltunk a párommal, akkor szereztem be ezt a CD arctisztító, micellás vizet. Ami legelőször megtetszett benne, hogy nem tartalmaz színezéket, parabéneket, kőolajszármazékot, szilikont. Isteni vízililiom illata van, ami számomra egy friss, tiszta illat. Nekem fontos, hogy valaminek ne legyen mű illata. Növényi hialuronsavat tartalmaz, ami tisztít és hidratál, simává teszi a bőrt. Alig pár napja használom reggel és este, de ezeket mind alátudom támasztani. Szépen leszedi a sminket is. Itthon talán Müllerben kapható, de nem vagyok benne biztos, utánafogok nézni, mert szívesen kipróbálnék több terméket is a márkától.




Ezt a Kék- Lukács Körömvirág krémet az utóbbi időben testápolóként használom. Igazából általános hidratáló krém, bárhova lehet használni. Tetszettek az összetevői, a természetessége. Nagyon jól hidratál és gyorsan beszívódik. Volt, hogy az arcomra használtam és nem pattogtam ki tőle, nem volt vele semmi probléma. A honlapjukon nagyon sokféle terméket megtalálhattok, különféle bőrbetegségekre is.




Sminkek terén nem volt túl sok kedvencem a hónapban. A Maxfactor Miracle Touch krémes pirosítója szintén egy elfeledett darab volt, nem is értem miért. Nekem a 07 Soft Candy árnyalat van meg, ami számomra tökéletes végeredményt nyújt. Nagyon természetes pírt ad az arcomnak, és kevés kell belőle. Könnyű eloszlatni, csak arra kell figyelni, hogy inkább építgetni kell, mert tényleg nagyon pigmentált. Körülbelül 1 éve a Rossmannban volt akciós, 499 Ft volt ha jól emlékszem, és csak azt bánom, hogy nem hoztam belőle több árnyalatot. 



Márciusban kipróbáltam az Avon új szempillaspirálját, az Aero Volume-ot. Azt ígéri, hogy nagyon könnyed pillákat lehet elérni vele, miközben hosszabbít és dúsít. Nekem a Blackest Black árnyalat van meg és nagyon megszerettem. Nem pereg le a nap végére, és nagyon fekete. Kicsit pepecselősebb, mert többször át kell húzni a pillákon, hogy szép dúsak legyenek, de szerintem megéri. Amit viszont nagyon sajnálok, hogy sokszor van az, hogy ha kiszeretném húzni, akkor jön vele az a rész is, ami azért felelős, hogy a felesleges festéket lehúzza az ecsetről, ezért percekig kell vele játszanom, hogy bent maradjon ez a rész:


Szerintem csak én fogtam ki egy hibás terméket, de remélem, hogy még sokáig tudom használni, mert tényleg egy jó kis spirál. 



Hónap elején rendeltem Ebay-ről ezt a kabuki alapozó ecsetet, körülbelül 600 Ft-ért, azóta sem használtam mást alapozáshoz. Állítólag a Sigma F80-as ecset másolata. Nem tudom összehasonlítani a kettőt, mert nekem nincs meg az az ecset, viszont ezt nagyon szeretem. Nagyon tömött, puha feje van és jól kézre áll használatkor. Ne haragudjatok, hogy nem mutatok róla több képet, de néhány napja mostam ki és nem akartam újra. Ajánlani tudom csak, mert ennyi pénzért tényleg egy remek ecsetet kapunk. Sajnos már nem találtam meg, honnan rendeltem, de nagyon sok más eladónál is megtalálhatóak még Ebay-en. 



Szintén Ausztriában szereztem be a Maybelline Anti-Age Effekt korrektorát. Már rég kerestem egy jó korrektort a szem alatti karikákra, azt hiszem, most megtaláltam a tökéletest. Itthon úgy tudom, nem lehet kapni, de ha valahol külföldön jártok érdemes kipróbálni, mert nagyon hatásos. Kifejezetten a szemalatti karikák eltüntetésére van. 2 árnyalatban kapható, nekem a világosabb van meg. Puha szivacsos, szőrös (lol :D) feje van, amivel nagyon egyszerű felvinni a megfelelő mennyiséget. Nem tapasztaltam, hogy beleült volna a ráncokba. Az ára kicsit húzós, 10 Euró körül mozog, de nekem abszolút megérte.


Ajkaim hidratálására legtöbbször a Bebe halvány rózsa ajakápolóját használtam. Én nem igazán szeretem a Labello-t, volt amelyik bevált, volt amelyik csak szárította a számat, ezért is döntöttem úgy, hogy 250 Ft-ért kipróbálom ezt, hátha beválik. Napközben elég 1-2 alkalommal használnom és nem cserepesednek ki az ajkaim. Nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz. Színt nem ad, inkább csak fényességet, de nekem nem is hiányzik. 



Amikor megkaptam ezt a Puma Sync parfümöt, már akkor tudtam, hogy ez tökéletes lesz tavaszra. Nagyon finom virágos, gyümölcsös illata van, amelynek az a különlegessége, hogy időről-időre változtatja az illatát használat közben. Igazi tavaszi- nyári parfüm és szerintem sokáig elég lesz, mert nem kell sokat használni belőle és nagyon tartós illata van. 

Ezek lettek volna az én márciusi kedvenceim. Bármi meglátásotok, tapasztalatotok van a termékekkel nyugodtan írjátok meg, valamint ha van kedvetek, akkor a ti kedvenceiteket is írjátok meg. :) :)


1 megjegyzés:

jones írta...

köp ketamin
comprare la ketamina
買氯胺酮
ketamint vásárolni
kupiti ketamin
Ketamin kaufen
comprar cetamina
pirkti ketamino
osta ketamiini
osta ketamiini veebis
pirkti ketamino internete
comprar cetamina online
kup ketaminę online
Ketamin online kaufen
comprar cetamina online
купить кетамин онлайн
kjøp ketamin online
köp ketamin online
buy online ketamine
buy ketamine
order ketamine online
ut ketamine online
beställ ketamin online
bestill ketamin online
заказать кетамин онлайн
Ketamin online bestellen
online ketamine bestellen
pedir ketamina en línea




call/text/whatsapp<<<<<<<< +1(505)257-5355

email...bcvsgea1124@gma