-->

2014. március 22., szombat

Pixibag- Március





Bizonyára már sokan találkozhattatok magával a Pixibox-szal. Külföldön többféle beauty box is létezik, kis hazánkban azonban ez volt az első. Jó lehetőséget biztosít azok számára, akik szeretik a meglepetéseket, szeretnek új termékeket és márkákat kipróbálni, akár magasabb árkategóriásokat is. A Pixibox kéthavonta készül nekünk új dobozkával, friss tartalommal. 
Az első Piximet 2013-ban rendeltem, a születésnapi kiadást és azt nagyon imádtam. :) Nemrégiben azonban előálltak egy újítással, ami a drogériás termékeket kedvelőknek kedvez, és ez nem más, mint a Pixibag


Többnyire nagy kiszerelésű, sokak által kedvelt drogériákban kapható termékeket tartalmaz, amelyek egy cuki neszesszerben érkeznek hozzánk, házhoz szállítással együtt 3.990 Ft-ért. :)
A neszesszer színét, mintázatát is folyamatosan változtatják, újítják, ami egyébként nagyon jó minőségű anyagból készült:

Általában a facebook oldalukon jelzik felénk, hogy hamarosan nyitás lesz, amikor lehet rendelni többnyire limitált darabszámban, tehát érdemes minél hamarabb rendelni, ha eldöntöttük, hogy szeretnénk, ezután a regisztrált tagok kapnak egy e-mailt, amiben pontosan le van írva minden információ a nyitásról, valamint fel vannak sorolva a rendelhető bag-ben található márkák nevei (nyilván a termékek maguk nem, mert hát hova lenne a meglepetés :)) Ha eddig még nem regisztráltatok volna, ITT tudjátok megtenni.
Az első bag-et nem rendeltem meg, kíváncsi voltam a véleményekre. Amikor megláttam a márciusiban található márkák neveit, erősen fontolgattam, hiszen olyan márkák voltak, amiket én nagyon szeretek, illetve nagyon kíváncsi voltam az Axe nőknek kifejlesztett termékére is, aztán kaptuk a hírt, hogy az első 150-150 megrendelőnek (mivel volt egy hétvégi és egy hétközi rendelés is) a csomagjában ajándékként megtalálható lesz egy nagyon aranyos ajakbalzsam a Magyarországon újnak számító Gwdihw márkától. Na, ez hamar billentett a mérlegen és nyitáskor gyorsan meg is rendeltem magamnak, és tényleg gyorsan, mert rá 2 napra kaptam is az e-mailt, hogy szerencsés voltam, és az én neszesszeremben is lapulni fog egy baglyos balzsam. :)) De ne szaporítsuk tovább a szót, nézzük is milyen volt a márciusi Pixibag: 



Elsőként ez a nagy tubus (150 ml) New Yorker-es tusolózselé került a kezembe, aminek nagyon-nagyon-NAGYON finom illata van. Bevallom nem igazán ismerkedtem még közelebbről sem a parfümmel, sem a többi kozmetikumukkal, de most úgy érzem, hogy ezentúl jobban odafogok rájuk figyelni, főleg ha a parfümnek is ilyen jó illata van. Nem voltam jó soha illatok leírásában, erről a tusológélről is csak az jut eszembe , hogy mennyire fiatalos, csajos, friss és valamiért előhozza bennem a nyáresti bulik emlékét a barátaimmal. :D Ezt legszívesebben azon az estén be is fogtam volna használatra, de úgy döntöttem inkább, hogy félreteszem nyárra! ;) Egyébként most olvasom, hogy a hátulján fel is van tüntetve, hogy megegyezik a parfüm illatával, szóval úgy gondolom megvan a nyári parfümöm is. :))



Amikor megtaláltam ezt a kis szépséget, nagyon megörültem, mert ennél jobban el sem találhatták volna az ízlésem (meg a szemszínem), és annyira régóta kerestem egy szép mélyzöld szemhéjpúdert, ami nem mutat csúnyán és mégis kiemel... persze egyből belemásztam, nem is én lennék. Ez a festék szinte már krémes érzetű, és nagyon durván jól pigmentált, ezen kívül nagyon szolidan csillog is, de elég apróak benne, pont ettől olyan különleges. :) Az árnyalata egyébként a 67 forest fairies. :) Egyébként én teljesen elégedett vagyok a csomagolással is, nagyon jól záródik a dobozka.


A bal oldalin alap nélkül, csak alapozón, a jobb oldalin szemhéjalappal látható. A szemhéjalap sokkal jobban kiemeli a fényességét és a csillámokat is. 


Körülbelül 1-1,5 éve volt nekem egy trendkiadásos Essence kézkrémem, talán valamilyen almás illatú, azt nagyon szerettem, mert istenien hidratált és finom illata volt, ezért tudtam, hogy ez sem fog csalódást okozni. Igazam is lett. Zöldteával és joghurttal védi a kezünket a kiszáradás ellen. Nem kell sűrűn utána kenni, tulajdonképpen én kézmosások után használom mindig. Kellemes, friss illata van. A tubus 75 ml-es, masszív, kicsit nehezen tudom ki-be zárni, de ez nem akkora probléma. Nagyon megszerettem, és lehet, hogy újrafogom vásárolni.


 Nem próbáltam még ezelőtt egy Himalaya Herbals terméket sem, de ezt az arcmaszkot még aznap este teszteltem.Ez egy frissítő gyümölcspakolás normál és száraz bőrre. Azt ígéri, hogy mélytisztít, feszesít és megújítja a bőrt. Főként a pórusokat veszi célba, kitisztítja őket, és megakadályozza az újbóli kialakulásukat. Azt nem tudom, hogy mennyire csökkenti a ráncokat, mert annyira sokszor még nem használtam, de a bőröm tényleg láthatóan tisztább, üdébb lett. Szeretnék még kipróbálni több maszkot is tőlük a későbbiekben, mert nekem egyébként is szimpatikusak a termékeik, és megszerettem ezt a maszkot is. :) Kivéve az illatát... kifejezettem bántja az orrom, de miután lemostuk már semmit sem lehet érezni.


Felül a kézkrém látható: elég folyékony, szinte gél állagú, kellemes viselni. Alul a maszk: elég sűrű, de egyáltalán nem nehéz felvinni.



A termék, amelyet a legjobban vártam... hát mit mondjak, nem nyűgözött le. Örültem, hogy végre a pasik milliói által imádott Axe végre a nőkre is gondol, elő is álltak egy finom, friss, nőies illatú dezodorral. Régóta leálltam a fújós dezodorokról, miután 2 éve kipróbáltam a Garnier Mineral Ultra Dry golyós változatát, azóta folyamatosan újravásárolom, habár nem vagyok híve azoknak, amik a pórusok eltömítésével védenek az izzadás ellen, de hiába, az egy nagyon jó kis deó. Ez az Axe darab sem rossz, egész jó, de nem olyan tartós, mint hittem és ezért nekem egy kis csalódást okozott. :( 1,5-2 óra után már újra kellett fújnom...


Ezt a "kis" baglyos ajakápolót kaptam ajándékba. :) "Kis" mivel 25 gr balzsam van a tégelyben, ami nekem legalább 2 éven keresztül kitart majd. Nagyon tetszik az összetevők listája, sok természetes olajat tartalmaz, és finom citrus illata van. Egyébként fura mert az enyémbe apró szemcsék vannak. Nem tudom, hogy ez a szállítás alatti meleg hatása, vagy alapból benne vannak, mindenesetre egyáltalán nem zavaró. Egész jól hidratál kevés kell belőle, de sokszor (ez mindenhol fel van amúgy tüntetve). Nem vagyok elájulva tőle, mert zavar, ha valamit sokszor újra kell kenni, de szívesen elhasználom azért.


A csomag utolsó tartalma ez a Dove Expressz hajpakolás volt, amit kifejezettem a sérült haj azonnali ápolására fejlesztettek ki. Még nem próbáltam ki, de már most tudom, hogy imádni fogom, mert a termékcsalád többi tagját is hosszú ideig használtam. Nekem nagyon szépen helyreállította a hajam szerkezetét, és mindemellett nagyon finom illata van, ami sokáig tart a hajunkon. Eddig minden Dove hajápolási termékkel nagyon megvoltam elégedve, szívesen használom őket mindig. 


Összefoglalva: nagyon elégedett vagyok ezzel a kis csomaggal, szívesen használom mindegyik terméket. Úgy gondolom az ára is nagyon kedvező, ennyi kényeztetést jár minden lánynak! :) Nem az utolsó rendelésem volt, ebben biztos vagyok.

Ti rendeltetek már Pixiboxot? a igen, milyen tapasztalatotok volt? Esetleg más beauty boxot?

Anna










Nincsenek megjegyzések: