-->

2015. július 26., vasárnap

Visszatértem :)



Sziasztok! :)


Nos igen, visszatértem és nagyon sokat gondolkodtam mostanában a blog jövőjén. Vajon érdemes-e folytatnom, miről írjak, maradjak-e az eddigi témáknál? Végül arra az elhatározásra jutottam, hogy arról fogok írni, amihez éppen kedvem van és amiket a legjobban szeretek. Nem lesz konkrét témája a blognak, általánosságban maradok a beauty bejegyzéseknél, de nem haladok különösebb tematika szerint. 

Látni fogjátok többek között azt is, hogy többet fogok írni  a természetes kozmetikumokról, hiszen ez alatt a másfél év alatt sokkal jobban kiismertem a márkákat, az összetevőket, mi hogyan hat a bőrömre. Fontosnak tartom, hogy megosszam ezekről a véleményem, hiszen nekem ez egy nagy változás volt az életemben, aminek természetesen nagyon örülök, és én is anno egy blognak köszönhettem, hogy áttértem erre a vonalra. 

Lányok, ha van valamilyen meglátásotok, kérdésetek, kérésetek, kérlek Titeket, ne tartsátok magatokban! :) 

Kép forrása: Tumblr

Nincsenek megjegyzések: