-->

2014. május 24., szombat

NOTD- Astor Fashion Studio: Dark Water Blue


Sziasztok! :)

Ebben a rövidke bejegyzésben végre bemutatom azt a lakkot, ami még a DM csomagban volt. Nagy kedvencem lett azóta, és a mai lakkozást picit fel is dobtam egy kis tavaszias hangulatú aprósággal. :)


Ez a harmadik Fashion Studio lakkom, és azt kell mondanom, hogy imádom ezt a kiadást. A pasztell lilával kicsit ügyeskedni kell, hogy ne csíkozzon, de imádom azt a végeredményt, amit végül adnak.
Nagyon örültem, amikor ez a lakk lapult a dobozkában, mert a tavalyi évben nagyon megszerettem a sötét színeket, és nem csak ősszel és télen használom őket szívesen. Így esett meg, hogy ma is erre a lakkra esett a választásom. :) Aztán kicsit többre vágytam, ezért megpróbálkoztam egy virágocska felpöttyözésével. :) 

Kicsit bénácska, belátom, de nézzétek el, mert ez az első próbálkozásom. :D

Maga az Astor lakk nagyon szépen fed már 1 rétegben is, ezért ha valahova sietnék, esélyes, hogy ezért nyúlnék. Átlagos a száradási ideje, egyáltalán nem tart sokáig. Még fedőlakk nélkül is szép fényes. Komolyan egy rossz szavam sem lehet rá. :))

Használt lakkok: 
  • Lovely Nail Care Nail hardener for weak nails alaplakk
  • Astor FS- 243 Dark Water Blue
  • Lovely Blink Blink- Nr. 11.
  • NYC- 109 Permanent Pink
  • Flormar Wet look- WL02
  • Essence Quick dry fedőlakk



2 megjegyzés:

Szöszi írta...

szép ez a lakk, és tetszik a manikűröd is :)

Annamária írta...

Köszönöm szépen!! Örülök, hogy tetszik! :)))