-->

2014. május 1., csütörtök

Áprilisi kedvencek



Ez a hónap is eltelt. Komolyan el sem hiszem, mintha múlt héten lett volna karácsony...annyira gyorsan szalad az idő. :(
Viszont ebben a hónapban is sok-sok kedvenc összegyűlt, van közte régi és új egyaránt. Próbáltam minél jobban leszűkíteni, de ha tovább olvastok, meglátjátok, mennyire sikerült. :))


 

Ezt a Tony&Guy hővédő spray-t Glamour-napok alkalmával vásároltam újra, ugyanis már régóta ezt a spray-t használom, mert nekem eddig ez vált be a legjobban. Az ára nem olcsó, de nagyon sokáig elég, biztos vagyok benne, hogy legalább októberig bírni fogja. Védi a hajam a hőtől és úgy vettem észre, hogy ha ezt használom, akkor nem szokott visszagöndörödni a hajam miután kivasalom. 

Ha hajápolás, akkor meg kell említenem a Kallos Frutta hajápoló krémjét. Én eddig a Latte pakolást használtam, de mivel az elfogyott szerettem volna egy másikat. A boltban még volt répás, placentás (ettől mindig kiráz a hideg brr...), de ennek elcsábított a gyümölcsös összetétele. :D Szintén valami isteni illata van, leginkább olyan, mintha egy turmixban összekevertünk volna bogyós gyümölcsöket, ananászt és vaníliát, de a legszuperebb, hogy még harmadnap is érzem az illatát. Nagyon puhává teszi a hajam, egyáltalán nem nehezíti el.

Az Erboristica testápolóolajáról már olvashattatok egy hosszabb lélegzetvételű bejegyzést, már ott is áradoztam róla pár (lol...) sort. Azóta is töretlen a szerelem! :D

Pár hete betértem az egyik Rossmann-ba és akkor láttam meg, hogy akciós (úgy emlékszem 50%-os) pár Clean&Clear arctisztító. Akkor már kifogyóban volt a kedvenc Garnier lemosóm, ezért úgy döntöttem, hogy kipróbálok egyet. A Deep Action frissítő gélt választottam, azzal a reménnyel, hogy majd tényleg mélyen és szépen tisztítja a pórusaimat. És tényleg szuper! Mindennap este használom, mert reggel még nem érzem azt, hogy szüksége lenne rá a bőrömnek, és nagyon kellemes hűsítő érzést hagy a lemosás után. Utána mostanában felváltva használom az arcomra az Erboristica kókuszolaját és az Aromax csipkebogyóolaját, attól függően, melyikhez van éppen kedvem. :) Az arcom érezhetően és láthatóan tisztább és nagyon puha lesz! 



Az utóbbi hónapokban nem emlékszem olyan hétre (napra), amikor ne lett volna kifestve a körmöm. Nyilván borzalmasan megviselte: töredezett, folyamatosan jöttek fel a rétegek a körmömön, ezért úgy döntöttem, hogy kell valami, ami talán segít rajta. A Lovely Nail hardener for weak nails körömerősítő lakkjára esett a választásom, és nem bántam meg. Sokkal szebb lett a körmöm felülete, nem válik rétegeire és erősebb is, mint azelőtt. Mindig úgy szoktam használni, hogy ezt kenem fel alaplakknak, és erre mehet a színes lakk. Pár nappal meg is hosszabbítja a lakkozást. :)

Ha már megvan a tuti alaplakk, ami ápol is, akkor kell egy tuti fedőlakk is, így kb 2 hete megvettem az Essence Quick Dry fedőlakkját, amiről utólag rengeteg sok rossz véleményt olvastam. Még jó, hogy nem a vásárlás előtt olvastam utána, mert akkor biztosan nem veszem meg, így viszont megvan az a fedőlakkom, amit semmire nem cserélnék le jelenleg. Tényleg gyorsan szárad, és olyan tartóssá teszi a lakkozást, hogy még most sem hiszem el... 1 hete viselek egy olyan manikűrt, ami máskor már a 3. napon elkezd pattogni.


A csomagolás először nagyon jónak tűnt, most viszont már nagyon laza ott, ahol a két rész összekapcsolódik (jó na, nem tudom hogy hívják :D), viszont nem zavar, mert akkor is egy jó kis bronzosító. :)


 Mivel eddig még nem volt bronzosítóm -illetve de, az Avon bronzosítógyöngyök, amiket nagyon nem szeretek-, ezért szerettem volna egy olyat, ami egyszerű, jól illeszkedik a bőrtónusomhoz és nincsenek benne csillámok. Az NYC Sunny árnyalatú bronzosítója tökéletes számomra. Kevés is elég belőle, jól eldolgozható és olyan 800 Ft körül volt az ára, ami szerintem verhetetlen. A szivacsot, amit mellé csomagoltak nem is értem, de nekem tökéletes lesz majd ombre manikűrhöz. :D



Korábban már írtam, hogy szeretnék egy új púdert, amit a Müllerben sikerült is beszereznem. A Maybelline Affinitone 14-es Creamy Beige árnyalatú púdere a legvilágosabb, de szerintem nagyon jól alkalmazkodik. Önmagában is nagyon jó fedése van, én most BB krém fölé használom és órákon át tartó matt fedést biztosít. Ami először megtetszett, hogy minőségi, masszív csomagolása volt kézbevételkor, így tudtam, hogy a táskámba is nyugodtan bedobhatom, mert nem lesz semmi baja.

A Holika Holika Petit Clear BB krémről is írtam már korábban, azóta is csak ezt használom, nem tudok róla rosszat mondani. Még mindig úgy gondolom, hogy ez a legjobb BB krém, amit eddig próbáltam.

Szintén a Márciusi kedvencek bejegyzésemben írtam a Maybelline Anti-Age Effekt korrektoráról. Ugyanazt tudom elmondani: tökélesen fed, nem ül bele a ráncokba és nagyon tartós. :)






4 megjegyzés:

Próbatétel írta...

Érdekes, nekem nem gyengíti a lakkozás a körmömet, sőt éppen ellenkezőleg! Oké, néha letörik, de ennyi, régebben hajlott össze-vissza és folyton csutkára tört. Mondjuk én is körömerősítőt használok alaplakknak.

Annamária írta...

Irigyellek, mert akkor te tényleg szerencsés vagy! :) Bár lehet akkor tényleg közrejátszik az is, hogy ápolod is körmeid lakkozás közben. Milyen körömerősítőt használsz?

Myrkky írta...

A körmömmel én is úgy jártam, mint Te. Mióta az Oriflame Nail Shield körömerősítőt használom alaplakknak, azóta nem károsítja annyira a körömlakk, és még a manikűrök is tovább tartanak 1-2 nappal. (-:
A Maybelline púdert lehet, hogy kipróbálom, most a Joy-napokon lesz kuponom hozzá. :D

Annamária írta...

Tényleg? Köszönöm a tippet, lehet ha ez elfogy, ki fogom próbálni! :)
a púdert tényleg csak ajánlani tudom, én nagyon megszerettem. :) én is kuponnal vettem, Kb. 1100 ft volt, megérte :))