-->

2014. április 26., szombat

NOTD- Lovely Blink Blink Nr.11 és Lovely Rio Nr.1



Igen, tudom, újra körömlakkos bejegyzés, de mit tegyek mikor annyira szépek? *-* Ha lehetne, talán az összes Lovely lakkot felvásárolnám, mert egyszerűen zseniális a palettájuk és ezek a homoklakkok... mindegy beszéljenek helyettem a képek. :)


Esküszöm nem direkt válogattam össze őket, mert eredetileg csak a Rio lakkok közül szerettem volna egyet, és ez tetszett igazán, aztán ahogy léptem el, megláttam a másik szépséget a polc tetején és 380 Ft-ért vétek lett volna ott hagyni. Így hát megszületett ez a szolid, csajos manikűr, amit lehetetlen jól lefényképezni... 

Lovely- Blink blink Nr.11

Lovely- Rio Nr.1

Alapjában szeretem ezeket az ecseteket, de csak egy gondolatnyival lehetnének keskenyebbek, mert így a kisujjamnál szoktam néha bénázni.



Itt jól látszik, mennyire szép aranyfénye van. :)

 Gyönyörű lilás rózsaszínes alapszíne van, arany színű fénnyel. Ez az a manikűr, amitől kedvem támad férjhez menni! :D 

A Blink blink-hez 3 réteg kellett ehhez a fedéshez, viszont pozitív, hogy gyorsan szárad és szépen terül. Csak tényleg azt bánom, hogy nem tudtam úgy befotózni, hogy látszódjon, hogy élőben milyen szép... :(

A Rio homoklakk telitalálat nekem. Különleges lakkról van szó, számos lila, rózsaszín és ezüst glitterrel. Hihetetlen gyors száradása van, ahhoz képest, hogy homoklakk és miután megszárad nagyon-nagyon érdes felületet kapunk, ami szerintem nem negatív, csak számomra szokatlan.

Most egy ideig tényleg leállok a lakkok vásárlásával, mert már így is túl sok van (ha ezer lenne sem lenne elég...), bár a Moyra Sugar Sand Effect lakkjaira még nagyon kíváncsi lennék, de most nem, megállom és tartok egy kis szünetet. ^_^ Kíváncsi vagyok , mennyire leszek rá képes... :D


2 megjegyzés:

Thimmyke írta...

Úgy érzem mégis el kell hoznom ezt a Riót... :D A Rossmannban azokban a borzalmas fényekben nem ilyen szép. :)

Annamária írta...

Nekem is ugyanez járt a fejemben, mert gondolkodtam a zöldes változaton is, de az a képeken jobban tetszett, mint élőben. Várom a napot, mikor lesznek normális fények a drogériákban... :( végülis örülök, h ezt hoztam el, mert nagyon tetszik! :D