-->

2014. április 5., szombat

DM 50 pontos ajándékdobozka



Nos, mikor meghallottam, hogy idén is kilehet váltani pontokért cserébe ajándékdobozkát a DM-ben, nagyon megörültem, hiszen eddig még nem használtam semmire sem a pontjaimat, tartogattam hátha később szükségem lesz rá, és milyen jól tettem. :)


Tulajdonképpen zsákbamacska ajándék ez, mivel nem tudjuk pontosan mi van benne, csak annyit árultak el, hogy 2 sminktermék és egy minitermék. Úgy gondolom, hogy eddig sem azért vásárolgattam a DM-ben, hogy minél több pontom legyen, hanem, mert szükségem volt az adott dologra, és az csak egy plusz volt, hogy ezért pontokat is kaptam. Végre egy értelmes törzsvásárlói program! :)

Elég sok pontom összejött már, ezért három dobozt váltottam ki, amiből kettőt el is ajándékoztam. Nagyon megörültem, amikor megláttam, mit rejt. Egyébként is nagyon szeretem az Astor és a Dove termékeit, és annyira telitalálatok voltak a színek is, hogy boldog voltam, hogy szerencsés voltam ez alkalommal. :D


Úúúgy örültem ennek a szemhéjpúdernek!! *-* Jövőhéten Glamour-napok alkalmával szerettem volna, egy ilyen sötétlilás szemhéjpúdert venni, de így már nem fogok, mert ez nekem tökéletes és gyakorlatilag ingyen volt... :) Egyébként, mint látható a 260 Magic night névre hallgat, és még lehet, hogy ma este fel is avatom. Elég jól pigmentált, bizonyos szögből inkább sötét kékesnek tűnik. Mindegyik csomagban ugyanaz a szín volt nálam.



Először azt hittem, mindhárom csomagban ugyanaz az Astor lakk volt, aztán reggel nézegettem őket és akkor tűnt fel, hogy teljesen más a nevük... Az egyik a 243 Dark water blue, a másik pedig 271 Majesticblue nevű. Az eltérés csak annyi, hogy a 243-as inkább sötétebb zöldeskék, míg a 271 inkább szürkéskék. Mindkettő nagyon szép, egyébként is szeretem a sötét lakkokat. Muszáj volt ezt a vakuval készült képet feltennem, mert talán itt látszik a kis eltérés a két szín között.



Erről a kis Dove Expressz hajpakolásról már írtam korábban, ugyanis a márciusi Pixibag-ben is egy ilyen volt, és már akkor is írtam, hogy nagyon szeretem ezt a Dove hajápolócsaládot. Úgy gondolom ebben sem kell csalódnom. :)

A sok rossz véleménnyel ellentétben én nagyon örülök ennek a kis "meglepinek", egyáltalán nem bántam meg, hogy kiváltottam! :)

Nincsenek megjegyzések: