-->

2014. április 23., szerda

Az 5 kedvenc tavaszi-nyári körömlakkom



Már több helyen is láttam ezt a fajta bejegyzést, így gondoltam én is szívesen megmutatnám Nektek az én kedvenc tavaszi/nyári körömlakkjaimat. Nincs annyi ujjam, amennyi kedvenc körömlakkom van, de azért nagy nehezen sikerült kiválasztanom ötöt. :D

Az Essence rózsaszín lakkja a tökéletes rózsaszín számomra. Ha ránézek kékes tónusúnak látszik, és igazi különleges színnek tartom. Nagyon-nagyon sokszor használtam már, és nagyon sajnálni fogom majd, ha egyszer elfogy. :) Az árnyalat: 106 free hugs

Az Astor 134-es számú lakk egy nagyon szép levendula lila szín. Télen-nyáron imádom használni, annak ellenére is, hogy néha kicsit csíkoz. Azóta már több Fashion Studio lakkot is beszereztem és azokkal nincs gond, de lehet, hogy csak a világos árnyalatokra jellemző a csíkozás. 

Ezt az ultramini O.P.I lakkot a szülinapi Pixibox-ba rejtve kaptam még tavaly októberben, és sajnos még a száma/fantázianeve sincs rajta, így ezzel sajnos nem tudok szolgálni. Igazi nyári neon pink lakk, ami nagyon tartós, 2 rétegben tökéletes és nagyon egyszerű a felvitele. Mondjuk egy ilyen nagynevű márkáról el is várom...

A Flormar mentacsodájáról már volt egy külön bejegyzés is, így erre nem pazarolnám a szót. Imádom! A száma: WL02

Igazán szép pirosas korall színű az Essie  442 Boat House lakkja. Szintén egy nagynevű márkáról van szó és szerencsére a minősége is erről árulkodik: nagyon tartós, már akár 1 rétegben is tökéletes (bár én mindig 2 réteget viszek fel minden lakkból) és nagyon szép vibráló színe van. Ami még nem utolsó, hogy a borsos áráért legalább sokat kapunk a lakkból, ugyanis 15 ml-es. 

Hüvelykujjtól: Flormar, Essence, Astor, OPI, Essie

Tegnap fotóztam és ma egész nap így volt kilakkozva a körmöm és lehet, hogy durva, de annyira megtetszett így, hogy azt hiszem nyáron többször is fogom majd hordani őket együtt! :D :D

Nincsenek megjegyzések: