-->

2014. április 14., hétfő

Holika Holika Petit BB krém- Clearing- Teszt


Ma is egy tesztet hoztam Nektek, arról a termékről, ami végre megváltoztatta a BB krémekről való szörnyű véleményemet. Ha érdekel Titeket, hogy miért is szeretem annyire a Holika Holika Petit Clearing BB krémjét és kíváncsiak vagytok, hogy mutat minimális sminkkel, akkor olvassatok tovább! :)


Amikor a Garnier piacra dobta az első BB krémjét, természetesen én is szinte azonnal megvettem, kipróbáltam, mert örültem, hogy nem kell alapozót használnom hétköznap is. Még eleinte tetszett is, szívesen használtam, de aztán szépen egyik napról a másikra a bőröm úgy döntött, hogy elege van ebből a krémből, kipattogott és helyenként még száraz foltjaim is lettek (bahh..), aztán még kísérleteztem vele egy ideig, hátha beválik, de nem és azóta is érintetlenül 3/4-nyi tubus a polcon hever.
Azóta folyamatosan nézegetem a márkák új BB krémjeit, de őszintén szólva egyik sem fogott meg igazán, pedig még a Vichy Ideáliát is próbáltam, de számomra az is kritikán aluli volt...

Néhány hete Ebay-en nézelődtem a kozmetikumok között, és akkor találtam rá a Holika Holika nevű márkára. Gyorsan rá is kerestem a neten, hátha írt valaki róla posztot, valamint megnéztem krémmánián is, és nagy örömömre sokan találkoztak már a márka BB krémjével és nagyon jó véleménnyel voltak róluk. Egyébként is a koreai BB-k az eredetiek és sokak szerint a legjobbak is. Több sem kellett, ilyen gyorsan én még soha nem vettem magamnak egy kozmetikumot sem, mint amilyen gyorsan ezt megrendeltem és izgatottan vártam, hogy megérkezzen. 1,5 hét múlva már itthon várt a csomag, 3 minta kíséretében.




Plusz pont, hogy lefóliázva érkezett, így biztos, hogy előttünk senki sem férhetett hozzá a termékhez, amit tartalmaz. Én a Clearing változatot rendeltem meg, amely teafaolajat és olajképzést kontrolláló púdert tartalmaz, így nagyon jól mattit, de közben hidratál is. Azt ígéri, hogy feljavítja a sérült bőrt, UV védelmet nyújt, hidratál és mattit is. Mindet tudom igazolni, az UV védelmet meg csak remélni tudom... :) Nem utolsó sorban SPF 30-at tartalmaz, ami szuper lesz nyáron! Még nem nagyon volt olyan alapozóm, pláne nem BB krémem, ami ilyen jól bírta volna púder nélkül. Nem mondom, hogy egész nap, de legalább 4-5 óráig igen, ami nálam nagy szó. :) Egyébként a Petit BB krémeknek 5 változata létezik összesen, ha jól vagyok informálva és így mindenki megtalálja a számára megfelelőt. 



Az állaga olyan igazi krémes, kissé olajos, de a bőrön nagyon könnyű eldolgozni. Én mindig használok alá hidratálókrémet is, nem számít, hogy a BB krémek alá nem szükséges, bár anélkül sem szárítana, csak a lelkem nyugodtabb... :D



Egyébként elég sötét színe van így, kicsit meg is ijedtem először, de hihetetlenül jól illeszkedik a bőrünk színéhez és szerintem nyáron sem lesz vele gond. 



Egyáltalán nincs maszkhatás, és nem ül meg a ráncokban sem. Annyira jó fedése van, hogy nem akartam elhinni... én egy kicsit mindig kontúrozok hozzá, mert másként kicsit sápadtnak tűnnék.

Annyira megszerettem, hogy a mostani Glamour-napok alkalmával nem is vásároltam magamnak egy alapozót sem, pedig minden évben ilyenkor legalább egyet szoktam venni, inkább ha látom, hogy kifogyóban van, már rendelem is a következő adagot! :)

Megtaláltam, honnan rendeltem és csak ajánlani tudom, nagyon megbízható az eladó is! 1145 Ft semmi ezért a remek termékért!




A végére még hoztam nektek egy képet, amin ezt a BB krémet viselem, nagyon minimális smink kíséretével. :) Egyébként nagyon szeplős arcom van és van 1-2 bőrhibám is, amikkel korrektor nélkül is simán megbirkózik...:)
5/5 pont!! :)

Nincsenek megjegyzések: