-->

2014. április 25., péntek

NOTD- Lovely IBIZA Nr.3


Amikor megláttam az első képeket a Lovely új nyári hangulatot idéző trendkiadásáról, tudtam, hogy alaposabban is szemügyre kell vennem, hiszen nagyon izgalmas színek és textúrák kaptak helyet most. Nem szerettem volna mindenből bevásárolni egyet (dehogyisnem szerettem volna...), előbb kiakartam  próbálni egyet a lakkok közül és nekem az Ibiza homoklakkok közül ez tetszett a legjobban. *-* A "tovább" mögött megtaláljátok, hogy is néz ki a körmömön. :)


A lakk hátulján fel van tüntetve, hogy kizárólag műkörömre alkalmazható. Állítólag azért van, mert tartalmaz egy olyan anyagot, amelyet az EU-ban már betiltottak. A műkörömmel elkerülhetjük, hogy közvetlenül a körmünkkel találkozzon az anyag. Őszintén szólva tudom mi van a körömlakkokban, és a többi is legalább ilyen rossz, szóval engem nem igazán érdekel, de azért vittem fel alá egy vastagabb alaplakkréteget.
Egyébként azt meg kell jegyeznem, hogy lehet, hogy tegnap velem volt a baj, de amikor lakkoztam a szokásosabbnál is erősebb szagát éreztem a lakknak. :S

Na, de a negatív dolgok után jöjjön a pozitív: ez a szín valami elképesztő. Nekem még nem volt korábban ilyen erős neonlakkom, de ez annyira tetszik, hogy egész nap ezt nézegetem. :D 2 rétegben tökéletesen fed és gyorsan is szárad.

Ezen a képen látszik, mennyire vibráló korall színe van.


Kicsit árnyékosabb szögből.

Azt hiszem körülnézek még egyszer a többi lakk között is, mert volt még 1-2 amelyik nagyon tetszett. Egyébként a lakkokon kívül színes tusok közt is válogathatunk.
Ha jól tudom, még mindig tart a Rossmann-ban a 25%-os akció minden Lovely termékre, és az új trendkiadásra is vonatkozik. :)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Csodás ez a homoklakk! :) Én is szemeztem már vele,de még nem akartam megvenni,de ezzel a poszttal meggyőztél,hogy megvegyem :D

xoxo Noémi
http://naomibeauty-blog.blogspot.hu/

Annamária írta...

Nagyon örülök, hogy hasznos volt a teszt és hidd el, tutira nem fogod megbánni. :D :) holnapra tervezem, hogy szerzek be a Rio homoklakkok közül is egyet! :)

Liza írta...

gyönyörű, imádom :)))

Unknown írta...

Azt hiszem beleszerettem ebbe a lakkba*-*

Annamária írta...

Tényleg az! :) a tegnapi borongós,esős időben is azért volt szuper, mert szinte világított a körmeimen es olyan jó hangulata van :)