-->

2014. április 16., szerda

NOTD- Flormar WL02 menta-szerelem ♥

 
Ma egy körömlakkos bejegyzést hoztam Nektek, arról a lakkról, amit hetekig féltem kipróbálni... :) Ha kíváncsiak vagytok, milyen lett a végeredmény, kattintsatok a "tovább"-ra. :))


 
Ez a lakk életem első Flormar-os terméke, és mikor megkaptam nagyon-nagyon örültem neki, csak féltem kipróbálni. A márkában bíztam, mert nagyon sok jót hallottam róluk, csak a színe volt számomra idegen. Tudtam, hogy nagyon szeretnék egy menta színű lakkot, csak nem hittem volna, hogy jól fog állni nekem. Valószínű csak azért gondoltam így, mert egész ősszel és télen sötét lakkokat használtam. Ma viszont ehhez a színhez volt kedvem, így gyorsan fel is avattam! :)


Az ecsete szuper! Nagyon szeretem az ilyen ecseteket, ami kicsit szélesebb. Az új kiadású Essence lakkokénál viszont keskenyebb azért, csak hogy lehessen mihez viszonyítani. :)

Féltem, attól is, hogy nem lehet majd szépen felvinni, mert az ilyen szép pasztell színeknél azért adódnak gondok, de szerencsére nem volt vele semmi gond, nem csíkozott. Ilyen lett a végeredmény először:


Szerintem nagyon szép, nekem nagyon tetszik! Úgy gondolom, meg is van az új kedvenc nyári színem. Gondoltam még rá, hogy jól nézne ki, ha matt fedőlakkot kennék rá, majd legközelebb úgy is kifogom próbálni. :) Egyébként viszonylag gyorsan szárad, és csak 2 réteg kellett ehhez az eredményhez.

Aztán gondoltam feldobom egy kicsit:

 
2 rétegben használtam rá az AVON fedőlakkját: Rose Golden árnyalatban. Hűű ez a Flormar lakk tényleg szinte világít... *-*


Használt termékek: 
  • Flormar Wet Look- WL02
  • Lovely Nail hardener for weak nails- körömápoló alaplakk 
  • Essence Quick Dry fedőlakk
  • AVON Rose Golden fedőlakk
Remélem lesz még alkalmam több Flormar lakkot is beszerezni és kipróbálni, mert ezzel a darabbal nagyon megvagyok elégedve! :)

4 megjegyzés:

Csipkelány írta...

Nagyon szép:)

Annamária írta...

Örülök, hogy tetszik, Dalma! :) Te próbáltál már Flormar lakkot? :)

Liza írta...

ez a lakk is gyönyörű :) basszus :D :D nem tudom mi lesz velem ha eljutok a westendbe vasárnap :D

Annamária írta...

Liza ezért örülök, hogy nem BP-n lakom, mert végem lenne pl. a Nailland-nél :D A Flormar lakkok matt verziói között is érdemes körbenézni, mert egyik barátnőmnek azok a kedvencei! :)