-->

2014. május 15., csütörtök

Napi csalódás- Aromax Botanica Kókusz és Shea arcvaj


Ebben a remek időben sem sminket, sem manit nem lehet normálisan fotózni, ezért egy csalódásos bejegyzést hoztam mára. Nehéz szívvel, mert tényleg sokat vártam ettől a krémtől. :( Ha kíváncsiak vagytok, miért nem szerettem meg, a "tovább" mögött megtaláljátok... :)


Még a Glamour-napok alatt beugrottam a Müllerbe, mert oda is volt 20% végösszegi kupon, és gondoltam, akkor beszerzem itt az Aromax csipkebogyóolaját, amiről már olyan sok jót olvastam korábban. Meg is találtam az olajat, nagyon örültem is neki, de akkor megláttam, hogy vannak arckrémek is és eszembe jutott, hogy anyának pont elfogyott a nappali hidratálója ráadásul ez érzékeny bőrre is van, meg csupa természetes összetevő, szóval azzal a lendülettel dobtam is a kosaramba. Még az üzletben kipróbáltam egyébként az egyik tesztert és nagyon kellemes illata volt, de amikor a pénztárhoz értem, éreztem, hogy a kezem -ahol kipróbáltam- olyan furcsa száraz érzetű volt, de gondoltam magamban, hogy biztos csak azért, mert alapból száraz a bőröm. Itthon anya is nagy lelkesen próbálta ki. Ez a lelkesedés kb 2 kötőjel 3 percig tartott, amikor is szépen, kulturáltan szidta el a krémet én meg értetlenül álltam a dolog előtt, hiszen nem gondoltam volna, hogy lehet ez rossz. 
Az a lényeg, hogy az első pár percben tényleg egész kellemes viselni, a felvitele is könnyű, kicsit ragacsos, de ez hamar elmúlik, aztán már csak azt éreztem, hogy nagyon húzza a bőröm, olyan volt mintha egyáltalán nem kentem volna rá semmit. A másik érdekes dolog, hogy az arcomon csak bizonyos területeken érzem ezt, más részeken egész jó...Most ott tartok, hogy hosszú-hosszú idő alatt azért elfogom használni, mert mégiscsak 2600 Ft körül volt az ára, de biztos, hogy nem fogom újravásárolni. 


Egyébként tényleg kellemes állaga és nagyon finom illata van, ezért is sajnálom annyira, hogy nem vált be. :( 
 
Mivel a dobozt már eldobtam, ezért Krémmánián néztem meg az összetevőit részletesebben és mondjuk azért van, amit nem értek. Például: a Methylisothiazolinone-t, ami egy viszonylag irritáló hatású tartósítószer, melyet ma már leginkább csak lemosható termékekben használnak. ?????

Eddig még csak ezt a krémet és a csipkebogyóolajat próbáltam az Aromax-tól, viszont az utóbbit nagyon szeretem, szóval lehet, hogy még fogok kísérletezni más termékekkel is a későbbiekben. :)

Nincsenek megjegyzések: