-->

2014. május 21., szerda

NOTD, teszt- Barry M Gelly Hi-Shine Dragonfruit


Sziasztok Lányok!

Ezzel a csodálatosan ferde képpel szeretném bemutatni Nektek legújabb szerzeményemet, amit az ASOS oldaláról rendeltem. Megírtam már tegnap a véleményem magáról az oldalról és szállításról, itt az ideje, hogy ezt a szépséget is bemutassam. 


Nagyon nehezen tudtam eldönteni, milyen színt rendeljek, mert írtam már, hogy nem akartam egyszerre többet rendelni, úgyis ingyenes volt a szállítás. Így esett a választásom a Dragonfruitra. Az elnevezés találó, hiszen maga a gyümölcs is hasonló színű.

Ma végre volt időm kipróbálni, így miután hazaértem, gyorsan fel is kentem. Hát...barátkozunk. :D Érdekes állaga van: nem túlzottan folyós, mégis szépen terül, néha azonban csíkozott, ezért oda kellett nagyon figyelnem, hogy viszonylag gyorsan dolgozzak, mert még gyorsan is száradt. Szóval azért voltak problémák elsőre, de ezt betudom annak, hogy béna vagyok, mert még nem ismerem a lakkot annyira, hogy tudjak vele bánni. A következő majd jobb lesz. :) De akkor jöjjenek a képek:


3 vékony rétegben értem el ezt a fedés, azonban biztos vagyok benne, hogy ha ügyesebb lettem volna, elég lett volna a kettő is. Önmagában is nagyon fényes, én azonban mindig használok fedőlakkot.


A mutatóujjamnál látszik egy nagyon pici csíkozódás, de nem annyira szembetűnő szerintem.

 

Olyan színe van, mint az Orbit gyerekrágónak. :D :D 


Egyedül az ecsete nem tetszik. :( Tudom, sokan szeretik ezt a vékony fajtát, de szerintem én már annyira hozzászoktam a szélesebb, lekerekítetthez, hogy azért nehéz használnom.



Nagyon apró ezüstös csillámok találhatóak benne, de egyáltalán nem feltűnőek és nem dominálnak a lakkban. Napfényben látszódik egy kicsit, de semmi extra (nekem nem is hiányzik :)).

Szóval a kezdeti nehézségek ellenére nagyon tetszik ez a lakk. Egyáltalán nem bántam meg, hogy megrendeltem. Nem kizárt, hogy ha lesz még ilyen akció, akkor fogok még más színben is rendelni, mondjuk valami sötétebb árnyalatban. :)

Nektek hogy tetszik? Van már valamilyen Barry M lakkotok, amit megszerettetek?

Nincsenek megjegyzések: