-->

2014. május 13., kedd

NOTD, teszt- Miss Sporty Clubbing Colours 302 és Moyra No.49


Nem is értem, miért nem volt szó eddig Miss Sporty lakkokról a blogon, pedig annyira imádom őket! Ma is egy nagyon szép lakkot hoztam a Clubbing Colours kiadásból: egy igazi mély-pink színt. 


Furcsán indult a kapcsolatom a Miss Sporty lakkokkal, bevallom: nem szerettem őket. Jó sok évvel ezelőtt vettem tőlük egy francia manikür készletet, ami komolyan használhatatlan volt, még úgy is, hogy akkor még csak tanulgattam a lakkozást. Nagyon lassan száradó, ragacsos lakkok voltak, úgyhogy hanyagoltam is őket. Azonban tavaly ősszel, amikor a barna lakkok berobbantak a drogériák polcaira, egyik barátnőm vett magának egyet a márkától és én is kipróbáltam. Annyira szuper volt, hogy másnap (vagy lehet, hogy még aznap) rohantam én is megvenni. 1 rétegben is nagyon szépen fed és megkockáztatom, hogy az egyik legtartósabb lakkom is, pedig nem szoktam hinni a hosszantartó hatást ígérő termékekben. Nem sokkal utána vettem még 1 lakkot, talán arról is lesz majd külön bejegyzés, mert azt is nagyon szeretem, viszont ma megláttam ezt a szépséget és nem tudtam otthagyni.



Az ecsetét nekem találták ki, komolyan! :D Pont ideális a nagysága és a lekerekítése is, jobban szeretem, mint bármelyik másik lakkom ecsetét. 



Mint írtam korábban: nagyon szépen fed 1 rétegben is, nyugodt szívvel elmernék úgy is indulni bárhova. Én azonban megszokásból mindig 2 réteget használok, minden lakknál, mert úgy vettem észre úgy tartósabbak. :)



Kicsit felakartam dobni, úgyhogy a Moyra *ezerféleszínű* csillámos lakkját használtam fedőlakként. Amikor kaptam ezt a lakkot, semmi extrát nem láttam benne, mert önmagában kevés a fedése, aztán rájöttem, milyen jól mutathat egy színes lakk felett. Így a végeredmény nekem nagyon tetszik. :)


Sajnos a képek nem adják át, mennyi színben játszik ez a Moyra lakk. :(




Láttam, hogy egy új, tavaszias,nyárias színvilágú kiadás is lesz, hoztam is egy képet róla a Miss Sporty Facebook oldaláról:


Szerintem nagyon szépek ezek a színek, főleg a világoszöld és a világoskék tetszik. :) 
Egyébként a Rossmann-ban most akciósak a Miss Sporty lakkok, 399 Ft-ért szerintem nagyon megérik az árukat. :)

5 megjegyzés:

LastWild írta...

Hát, én a lakkmániám kezdetekor nagyon missportys voltam... Van még régről egy szép sötétkékem, mikor még a paraszt ecset járt hozzá, nem ez a lekerekített királyság. Azt azóta se merem elhasználni, mert már nem kapható, de a továbbiakban csalódtam, fedés/tartósság téren is :( Igaz én sötétre lakkozom szinte mindig. Van egy csomó fekete lakkom, és magasan a miss sporty a legrosszabb fedésű :( Sajnálom, mert imádom az ecsetét, ha kifogy, majd töltögethetek :P

Annamária írta...

Tényleg? :O Akkor lehet én választottam szerencsésen lakkokat, mert semmi még csak hasonló problémám sem volt velük. Nem lehet, hogy csak kifogtál egy hibás darabot? :( én is csak sötétebbeket vettem eddig, kíváncsi lennék, milyen mondjuk egy világos :)

LastWild írta...

Most épp 6db miss sportym van, ebből kettő egyforma, de külön vásárolt (470 szerelem :3 ), sajnos mind ilyen :( Illetve a legújabbat még nem teszteltem, azt kicsit meg is bántam, hogy kihalásztam a kosárból...

Annamária írta...

De szép ez a 470-es *-* komolyan nem értem mi lehet a baj :( próbáld meg esetleg úgy, h egy nagyon vékony réteg teljes száradása után egy vastagabb réteget kensz rá. Úgy esetleg? :/

LastWild írta...

Szép bizony, ő volt a legelsőm :3
Két-három réteget szoktam kenni belőlük, de például a moyra feketéjéből már 1 is elég jól fed, a lovelyból 2 vékony, ehhez képest sajna gyengusz :( Illetve van még egy rosszabb: az essence fekete, ami 3 rétegben is gyér, és egy nap után már levelekben pattogott le, alap-fedő kombinációval, szóval ő az abszolút vesztes a fekete-bajnokságban :D