-->

2014. március 21., péntek

Egy kis inspráció tavaszra és nyárra :)


Az utóbbi időben olyan szinten elárasztották a különböző internetes oldalakat a tavaszi, illetve nyári hangulatú inspiráló képek, hogy úgy döntöttem én is összeállítom nektek a kedvenceim listáját... :)
Ahogy láttam, idén is hódítanak a pasztell színű ruhák, körömlakkok és persze a sminkek is. Furcsa vagyok, mert ahogy piacra dobnak egy trendet (pl. a pasztellt) engem az esetek többségében egyáltalán nem mozgat meg, aztán kb. rá egy félévre, évre érthetetlen vágyat érzek, hogy körbepakoljam magam minél több ilyen stílusú dologgal. (women logic...)
Ősszel és télen nagy szerelem volt nekem minden olyan körömlakk, ami sötét: imádtam pl. a burgundi, borszínű, sötétkék, bordó lakkokat és valahogy nem szívesen nyúltam a világos árnyalatok felé, de most a különböző márkák új kollekcióit látván újra kedvet kaptam hozzájuk. 

Össze is gyűjtöttem gyorsan pár kedvencemet:
(Nem feltétlenül lényeges a márka, a szín a fontos :))


A nude minden évszakban menő! :)
(Essie-Spin the bottle)

A "Radiant Orchid" lett 2014 divatszíne, tehát idén ez az árnyalat különösen hódítani fog minden téren. Személy szerint nagyon örülök neki.^^
(O.P.I-Radiant Orchid)
A barack szín idén sem kerül háttérbe. 
(Essie-Resort fling)

Lassan szerintem már mindenkinek lesz legalább 1 homoklakkja otthon, nem tagadom én is nagyon szívesen viselem őket. :) A Barry M kínálatában biztosan találtok hozzátok passzolót.
(Balról-jobbra: Kingsland Road, Atlantic Road, Ridley Road, Station Road)

Eddig nem igazán mertem kísérletezni ilyen jellegű sminkekkel, de a képek láttán nagy kedvet kaptam hozzá:

(Essence-All about candies)




(Azért légyszi a szemöldökötöket ne fessétek lilára... ennyire azért nem menő az orchidea... :D)
Idén előtérbe kerülne a nude árnyalatú rúzsok.
Néhány összeállítás, ruhadarab:




                       Az egyszerű, de nagyszerű fehér inghez minden passzol! :)

És ha eddig még nem untátok volna meg a rengeteg képet, akkor a végére hagytam azokat a nyáridézőket, amelyektől azt éreztem, hogy most rögtön beakarok pattanni az autóba és meg sem állni a legközelebbi tengerpartig :D :


                                                Na jó nem, de ezt nem hagyhattam ki :D :D
Tehát:










Köszönöm, ha elolvastátok, és ha esetleg nektek is van kedvenc nyári darabotok vagy van ami inspirál, esetleg élményeket, írjátok meg nekem. :) 

Anna

Képforrások: Pinterest, Google

Nincsenek megjegyzések: