-->

2014. március 26., szerda

Teszt, NOTD- Avon Szeténfényű körömlakk



Ma az Avon egyik újdonságát fogom nektek bemutatni, a Szaténfényű körömlakkot/fedőlakkot. :)

Tegnapelőtt adtam le egy megrendelést, ma reggel pedig már meg is kaptam és alig vártam, hogy kipróbálhassam ezt a fedőlakkot. :) Hát vegyesek az érzéseim...


Nagyon szép rózsaszínes ragyogása van, és az állaga is szuper, nagyon jól terül a körmökön, pillanatok alatt megszáradt. 

Tegnap egy pasztell lila lakkot használtam a körmeimre, gondoltam kipróbálom erre. Azt láttam a végeredményen, hogy annyira világos színeken nem mondható látványosnak, ezért gyorsan felkentem az eddigi legnagyobb kedvenc sötét lakkomat is mellé, hátha... :)

Amiket használtam:




Avon Szaténfényű körömlakk, Essie- 760 Carry On, Lovely Nail hardener for weak nails körömerősítő lakk, Astor Fashion Studio- 134

Elöljáróban annyit szeretnék még a képek előtt, hogy elnézést a minőségért, de ebben a borongós időben nagyon nehéz szép képeket csinálni, továbbá imádom ennek az Astor lakknak a színét, de borzalmasan nehéz vele lakkozni. Van még egy ilyen típusú lakkom barack színben, és annál például nem tapasztaltam ezt...

De akkor lássuk is, hogy milyen lett:




Fedőlakk a mutatóujjon és gyűrűsujjon, középső- és kisujjon sima lakkozás.

Látszik, hogy nagyon szépen mattit, viszont a világos lakkokon nem mutat magából sokat a szaténfény. Ezt egy kicsit sajnálom, viszont a sötét körömlakkoknak egészen új színt ad, és szépen kivehető a rózsaszínes szaténfény. :) Összességében megszerettem ezt a lakkot, mert különlegessé tudja tenni a legtöbb körömlakkot, és biztosan szívesen fogom használni. 899 Ft-ért rendeltem és szerintem ennyit bőven megért ez a lakk. :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia díj nálam!:) http://storyofmylife-lilyrussolife.blogspot.hu/p/dij.html