-->

2014. március 20., csütörtök

The boy next door ♥

Egy kicsit vidámabb témával jöttem most. :)



A szívemhez vezető út körömlakkal (meg csokival :D) van kirakva! ^_^

Akárki akármit mondhat én nagyon szeretem az Essence termékeit, hát még a szortiment frissítést! :D 
Elég sok dolgot beszereztem, szinte mindig találtam valami jót mikor Rossmannba mentem.

A legelső, amit találtam ez a szépséges sötétszürkés, színes csillámos homoklakk volt, ami bevallom először nem is nagyon tetszett, de 350 Ft-ért elhoztam hátha, és hát volt ám csodálkozás, mikor először felkentem! :D Nekem ez volt az első homoklakkom és annyira szuper színe van, hogy egy cseppet sem bánom, hogy hátha alapon elhoztam!

1 rétegben nagyon nem az igazi sőt csúnyának mondanám, én bevallom 3 réteget szoktam mindig felvinni, mert szerintem akkor a legszebb, de pozitívum, hogy gyorsan szárad. :) Az én körmeimen kibírt kb 5 napot, ami nem is rossz szerintem. 


Én múlthéten még Győrben láttam, ha esetleg valaki keresne ilyet. :)

2 hete megint betértem valamiért a Rossmannba és körülnéztem hátha még van valamilyen lakk, amit eddig még nem láttam, és hát lányok... az első sokk az volt, amikor rádöbbentem mennyire tetszik ez a gyönyörűséges kék szín, a második az ára volt: 150 Ft, és a harmadik, hogy miután kilakkoztam a körmeimet egész nap csak azokat bámultam, mert nem akartam elhinni, hogy hogy lehet valami ilyen szép... :D

Királykéknek mondanám, metálos fénnyel, aprócska csillámokkal. Annyira szépen fed már 1 rétegben is, de kell a 2 a tökéletes végeredményhez, és nekem ez a lakk is kibírt simán 5 napot. 



Nem igazán szerettem eddig a kék lakkokat, mert nekem nem álltak annyira jól (1 éve csorgatom a nyálam az Essie- Mint Candy Apple lakkra...tudom tudom: az menta, de akkor is :D), ezután szívesen fogok tovább kísérletezni az árnyalatokkal. :)

Anna

Nincsenek megjegyzések: