-->

2014. március 23., vasárnap

Teszt- Syoss Keratin sampon és balzsam


A mai borongós időre való tekintettel nem sminkes, vagy körmös bejegyzéssel jöttem nektek (hiszen a swatch-ok sem úgy festenének, mint szép, napos időben), hanem egy hajápolós témával, méghozzá a Syoss új Keratin hajápolócsaládjával

Bevallom szkeptikusan álltam hozzá már alapból ezekhez az új termékekhez, mert ezer éve, még amikor újnak számított maga a márka is, kipróbáltam egy sampont és balzsamot és szörnyű volt a hajam tőle már a megmosást követően. Száraz volt a tapintása, mégis olyan furcsán ragadós...mindegy, az a lényeg, hogy egészen mostanáig nem is vettem semmit a márkától, aztán az utóbbi hetekben arra gondoltam, hogy kipróbálnék valami újat, és még aznap láttam is, hogy a Rossmannban akciós (1000 Ft) és mondtam magamban: miért ne? hátha ezekkel szerencsével járok. Milyen jól tettem! 

A sampon is, és a balzsam is azt ígérik, hogy hatékonyan regenerálják a hajat, simává, ragyogóvá teszik azt, miközben azzal, hogy Keratint juttatnak a hajszálak belsejébe erőssé és rugalmassá teszik őket. Na én ezeket soha nem hiszem el egy terméknek sem... de VÉGRE ez most megdőlni látszik. 
Eléggé hosszú hajam van és nagyon nehezen találok magamnak olyan hajápolót, amivel elégedett lennék hosszútávon is. Amiket az utóbbi időben használtam sem voltak rosszak, de egy idő után elvesztette a hajam a rugalmasságát és olyan lapos volt. 
Miután először használtam ezt a Keratinos sampont és balzsamot a hajam valóban sokkal fényesebb és simább lett, pedig ez nálam nagy szó, mert hajlamos nagyon begöndörödni a hajam, de a lényeg, hogy egyáltalán nem lapul le! 
Na de lássuk, hogy is használom őket én:



Körülbelül 1 diónyit nyomok a kezemre mindig a samponból, és jól eloszlatom a hajam tövénél. Miután leöblítettem alaposan, még egyszer samponozok ugyanígy és közben mindig "előredobom" a hajam a samponozásnál és az öblítésnél is, mert 1. nekem így könnyebb és jobban megtudom mosni, 2. azt vettem észre, hogy ez a folyamat is közrejátszik abban, hogy nem lapul le a későbbiekben. Fontos, hogy alaposan kiöblítsük a hajunkból, különben az következik, hogy ragacsos érzetű lesz, összeáll, stb.



Samponozás után jöhet a balzsam. Nem mindig szoktam ezt a balzsamot használni utána, mert néha máshoz volt kedvem, viszont ez is nagyon bevált nekem. Ebből már kicsit többet szoktam használni, mert ugye hosszú a hajam, de ezt mindenkinek ki kell tapasztalnia, de az a lényeg, hogy ne essünk túlzásba és ne használjuk hajtöveken, mert akkor a samponnál előbb felsoroltak igazolódnak itt is be (ez egyébként bármely más samponnál és balzsamnál is igaz). Én általában áll magasságtól lefelé szoktam eloszlatni a balzsamot, jól belemasszírozom, majd 2-3 percet hagyom hatni és végül nagyon alaposan kiöblítem.



A sampon kissé folyós, de így is könnyű vele bánni, valamint apró arany pigmenteket(?) tartalmaz, aminek igazából nem tudom a funkcióját. :D A balzsam sűrű, nagyon krémes állagú és szintén könnyű eloszlatni. Ami viszont nem utolsó az illatuk! Annyira finom, olyan parfümös illata mindkettőnek...igazából nem tudom konkrétan mihez hasonlítani, meg kell szagolni! :)

Azért is gondolom úgy, hogy megértek egy külön bejegyzést, mert nekem nagyon beváltak és tényleg csak ajánlani tudom. 3 napot simán kibír a hajam a használatuk mellett mosás nélkül, ami nálam nagy szó, ritkán volt, hogy 4-et is, akkor sem volt probléma, de általában nem halasztom addig, és mint már írtam korábban, tényleg szép fényes, sima tőlük a hajam és van végre tartása. Az illata mondjuk lehetne tartósabb, mert 1 nap után már nemigazán érezni.

Összegezve: én csak ajánlani tudom, hogy próbáljátok ki. Ár-érték arányban is kiváló, mert a teljes ára olyan 1400 Ft körül van és cserébe 500 ml-t kapunk, de sokszor van rá akció is. Én biztos vagyok benne, hogy ha elfogy, újravásárolom, mert nagyon elégedett vagyok. :)


Anna


3 megjegyzés:

Csipkelány írta...

Én is gondolkodtam, hogy megveszem, de végül otthagytam Glamour-napokon :/ Legközelebb talán

Annamária írta...

A balzsam eleinte nagyon tetszett, most már nem szeretem annyira, mert úgy vettem észre elnehezíti a hajam, de a sampont még mindig nagyon tudom ajánlani! :) Most a Kallos Frutta hajápolókrémjével használom, és így is szuper. :)

Unknown írta...

Ez haj egyenesito is? Mert valaki azt mondja hogy egyenesebb tőle ahaj